ساعات کاری

شنبه تا پنجشنبه (۱۰-۱۸)

تهران

شهریار - میدان فرمانداری

ساکشن غبغب در شهریار

ساکشن غبغب در شهریار

فهرست مطالب

جهت مشاوره و ارتباط با پزشک تماس بگیرید

غبغب به ناحیه زیر چانه گفته می‌شود که به دلیل تجمع چربی یا شل شدن پوست ایجاد می‌شود. این امر می‌تواند ظاهر ناخوشایندی ایجاد کند و اعتماد به نفس فرد را تحت تاثیر قرار دهد. اگر قصد ساکشن غبغب در شهریار را دارید، تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید تا با کلینیک زیبایی رامیلا آشنا شوید.

ساکشن غبغب چیست؟

ساکشن غبغب، که به عنوان لیپوساکشن غبغب نیز شناخته می‌شود، یک نوع جراحی زیبایی برای از بین بردن چربی‌های سرسخت زیر چانه است که می‌تواند به دلایل مختلفی مانند افزایش وزن، ژنتیک یا شل شدن پوست با افزایش سن ایجاد شود. در این روش، چربی‌ها از طریق برش‌های کوچک تخلیه می‌شوند و ظاهر شما را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

مزایای ساکشن غبغب

مزایای ساکشن غبغب

1. نتایج دائمی

لیپوساکشن غبغب با از بین بردن سلول‌های چربی به طور دائمی، نتایج ماندگاری را به ارمغان می‌آورد.

2. بهبود خط فک و گردن

با حذف چربی‌های اضافی زیر چانه، خط فک شما مشخص‌تر و گردن شما کشیده‌تر به نظر می‌رسد. این امر می‌تواند به طور کلی ظاهری جوان‌تر و متناسب‌تر به شما بدهد.

3. افزایش اعتماد به نفس

داشتن غبغب می‌تواند بر عزت نفس و اعتماد به نفس شما تاثیر منفی بگذارد. با جراحی غبغب، اعتماد به نفس شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد و به شما کمک میکند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

4. نتایج سریع

لیپوساکشن غبغب یک روش سرپایی است که معمولاً در عرض چند ساعت انجام می‌شود و می توانید نتایج اولیه را به سرعت مشاهده کنید.

مطالب پیشنهادی  لیفت با نخ در شهریار

5. بهبود تناسب صورت

غبغب تناسب کلی صورت شما را از بین می برد. لیپوساکشن غبغب با ایجاد تعادل و تناسب در بخش تحتانی صورت شما، ظاهر جذاب‌تری را به شما هدیه می دهد.

6. کاهش چین و چروک

با از بین بردن چربی‌های زائد در ناحیه غبغب، پوست شما به صورت طبیعی کشیده می‌شود و چین و چروک‌های ناشی از آن کاهش می‌یابد.

7. کوتاهی دوره نقاهت

دوره نقاهت ساکشن غبغب نسبتاً کوتاه است و شما می‌توانید پس از چند روز به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید.

8. بی‌حسی موضعی

در بیشتر موارد، لیپوساکشن غبغب با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، یعنی نیاز به بیهوشی عمومی نیست وعارضه‌های متعلق به بیهوشی را به همراه نخواهد داشت.

کلینیک رفع غبغب در شهریار

کلینیک رفع غبغب در شهریار

کلینیک زیبایی رامیلا با بهره‌مندی از جراحان مجرب و متخصص، بهترین و پیشرفته‌ترین خدمات را برای رفع غبغب در شهریار ارائه می‌دهد. این کلینیک بروزترین روش های جراحی و ساکشن غبغب را ارائه می دهد و به دلیل خدمات متنوع خود، به عنوان بهترین کلینیک رفع غبغب در شهریار شناخته می شود.
مراجعه به کلینیک زیبایی رامیلا از مزایای متعددی از جمله موارد زیر برخوردار است:

پزشک مجرب و متخصص: پزشکان رامیلا سابقه و تجربه فراوانی در انجام جراحی‌های زیبایی و رفع غبغب دارند. آنها با استفاده از مهارت و تخصص خود، بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می‌آورند.

  • تجهیزات و فناوری پیشرفته: در کلینیک زیبایی رامیلا از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا برای انجام جراحی‌های زیبایی و رفع غبغب استفاده می‌شود.
  • محیطی امن و استریل: بهداشت و استریل بودن محیط اولویت کار این کلینیک قرار دارد و تمام تجهیزات به طور منظم استریل می‌شوند.
  • خدمات مشاوره‌ای رایگان: پزشکان این مرکز قبل از انجام هر گونه اقدامی، خدمات مشاوره‌ای رایگان را به زیباجویان عزیز ارائه می‌دهند. در جلسه مشاوره، جراحان با شما در مورد اهدافتان صحبت می‌کنند و بهترین روش را برای رفع غبغب شما پیشنهاد می‌دهند.
مطالب پیشنهادی  همه چیز در مورد لیزر میخچه پا

 

لیپوساکشن غبغب برای چه کسانی مناسب است؟

لیپوساکشن غبغب برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی، لیپوساکشن غبغب برای افرادی که شرایط زیر را دارند، مناسب است:

  • سلامت عمومی خوب

شما باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید و هیچ گونه بیماری خاصی نداشته باشید.

  • پوست سفت و انعطاف‌پذیر

اگر پوست شما سفت و انعطاف‌پذیر باشد، نتیجه بهتری از ساکشن غبغب خواهید گرفت.

  • چربی سطحی زیر چانه

چربی اضافی زیر چانه شما باید سطحی باشد تا نتیجه مورد نظر خود را از جراحی غبغب دریافت کنید. برای چربی های عمقی، لازم است اقدامات بیشتری انجام دهید.

مراقبت‌های بعد از ساکشن غبغب

مراقبت‌های بعد از ساکشن غبغب

مانند هر عمل جراحی، ساکشن غبغب نیز دوره نقاهت دارد که رعایت مراقبت‌های بعدی در این دوره نقش مهمی در بهبودی سریع و کسب نتایج مطلوب دارد.

1. استفاده از کمپرس سرد

در 24 تا 48 ساعت اول پس از عمل، از کمپرس سرد برای کاهش تورم و درد استفاده کنید. هر بار به مدت 15 تا 20 دقیقه کمپرس را روی ناحیه مورد نظر قرار دهید و این کار را هر چند ساعت یکبار تکرار کنید.

2. پوشیدن گن لیپوساکشن غبغب

پوشیدن گن لیپوساکشن غبغب به کاهش تورم این ناحیه کمک می‌کند. لازم است دستورالعمل‌های جراح خود را در مورد مدت زمان پوشیدن این گن دنبال کنید.

3. مصرف داروهای مسکن

جراح شما داروهای مسکنی برای کاهش درد تجویز خواهد کرد.

4. اجتناب از فعالیت‌های شدید

در چند روز اول پس از عمل، از انجام فعالیت‌های شدید خودداری کنید. فعالیت‌های شدید می‌توانند تورم و درد را افزایش دهند.

5. حفظ بهداشت

ناحیه مورد نظر را تمیز و خشک نگه دارید و طبق دستورالعمل‌های پزشک خود پیش بروید.

مطالب پیشنهادی  آموزش فشیال در شهریار

 

هزینه ساکشن غبغب در شهریار

هزینه ساکشن غبغب در شهریار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که برای اطلاع دقیق از هزینه این عمل زیبایی، به شما پیشنهاد می کنیم به صورت مستقیم با شماره تماس های کلینیک زیبایی رامیلا ارتباط حاصل فرمایید و از هزینه دقیق ساکشن غبغب در شهریار، لیفت بینی در شهریار و… مطلع شوید.

 

نتیجه گیری

ساکشن غبغب موثر ترین روش جهت از بین بردن چربی های جمع شده زیر چانه می باشد که رامیلا به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در شهریار، این جراحی را با جدیدترین متد های روز دنیا، ارائه می دهد. جهت برقراری ارتباط با کلینیک و دریافت مشاوره رایگان، با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید و یا از طریق وبسایت این مرکز اقدام فرمایید.

جهت مشاوره و ارتباط با پزشک تماس بگیرید

جدیدترین مقالات

شبکه های اجتماعی

جستوجو در مقالات

تخفیف ویژه کاربران وبسایت

لیزر فول بادی با 10 درصد تخفیف

این تخفیف فقط شامل کاربران سایت میشود. همین الان تماس بگیرید تا به جای 690,000 تومان با 520,000 تومان برای شما انجام شود