ساعات کاری

همه چیز در مورد لیزر میخچه پا

لیزر میخچه پا

جهت مشاوره و ارتباط با پزشک تماس بگیرید

لیزر میخچه پا، پاهای ما مدام با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شوند: پوشیدن کفش‌ نامناسب (کفش پاشنه بلند، تنگ یا نوک تیز)، کمبود ویتامین‌ها و غیره. اغلب مواقع، چنین شرایطی باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل میخچه یا فرو رفتن ناخن در گوشت می‌شود. میخچه پا می‌تواند در اثر عفونت ایجاد شود. حالا چطور برای همیشه از شر این غده‌های دردناک خلاص شویم؟ یک روش جدید و ایمن به نام برداشتن میخچه پا با لیزر وجود دارد که جایگزین استفاده از چاقوی جراحی و داروهای شیمیایی شده است. این مطلب را بخوانید تا اطلاعات بیشتری در مورد جراحی میخچه پا با لیزر کسب کنید:

میخچه پا چیست و چگونه به وجود می آید

میخچه پا حاصل عکس العمل طبیعی بدن مقابل فشار زیادی است که به پا وارد می‌شود. همچنین این عارضه ممکن است در اثر جمع شدن قسمتی از پوست کف پا به وجود بیاید و به همین دلیل، پوست قسمتی که دچار میخچه شده است، حالت سفت و زبر و ضخیم پیدا می‌کند که ممکن است موقع راه رفتن و تحرک، فرد مبتلا را اذیت کند.

عوامل متعددی سبب بروز میخچه می‌شوند که شایع ترین آن استفاده از کفش های نامناسب  است  از عوامل دیگر می‌توان به بدون جوراب پوشیدن کفش، تماس مستقیم انگشتان پا با کفش، داشتن انگشتان استخوانی و تقسیم غیر متعادل وزن بر روی پا و آلوده شدن انگشتان و کف پا به میکروب اشاره کرد. در برخی انواع میخچه های پا می توان علت را ویروس هایی که در کف پا وجود دارند بیان کرد.

به طور کلی استفاده از کفش مناسب در اندازه متناسب با پا و رعایت بهداشت و  سلامت پاها و ناخن ها از نکات مهم پیشگیری از ابتلا به عارضه میخچه است.

لیزر میخچه پا

انواع میخچه

میخچه به دو گروه تقسیم می‌‌شود که عبارتند از میخچه سفت و میخچه نرم.

در میخچه سفت که شایع ‌ترین نوع میخچه است و در ناحیه انگشتان پا یک بافت سفت و برجسته به وجود می‌‌آید که قسمت مرکزی آن سفت می‌شود.

مطالب پیشنهادی  لیزر مو زائد در شهریار

این میخچه معمولا در انگشت پنجم و یا در قسمت قاعده مفاصل انگشتان پا به وجود می‌آید.

میخچه نرم به علت جذب بیش از حد رطوبت ایجاد می‌شود و ظاهر آن گویای این حقیقت می‌باشد. میخچه نرم یک ضایعه بسیار دردناک است که می‌‌تواند بین هر یک از انگشتان به وجود بیاید اما بیشتر بین انگشتان چهارم و پنجم ایجاد می‌گردد.

درمان میخچه با لیزر

درمان میخچه با لیزر چگونه انجام می شود؟

قبل از هر گونه اقدامی برای از بین بردن میخچه باید علت به وجود آمدن آن مشخص شود که پزشک متوجه شود میخچه در اثر عفونت های قارچی به وجود آمده است یا در اثر یک بیماری زیرا در غیر اینصورت درمان میخچه با لیزر نمی تواند موثر باشد.

لیزر یکی از تضمینی ترین و بهترین راه برای حذف و از بین بردن میخچه می باشد و روشی بسیار آسان است که در زمان کوتاهی انجام می شود و نیاز به چاقوی جراحی ندارد. معمولا جراحی میخچه با لیزر را با استفاده از لیزرco2 انجام می دهند و با قدرت پرتوهای نور لایه های پوستی را تحت تاثیر قرار می دهد.

مکانیزم عملکرد لیزر به این صورت است که پوست ناحیه ای که درگیر میخچه است و تغییر کرده را تحت تاثیر قرار داده و با داغ کردن آن ناحیه و تبخیر در انجا موجب تغییر حالت پوست و از بین رفتن عفونت ها و باکتری های پوستی می گردد و در نتیجه میخچه های موجود بر روی پوست فرد را از بین می برد. در روش حذف میخچه ها با لیزر درمانی فقط ناحیه مورد نظر تحت پرتوها قرار می گیرد و بافت های سالم پوست هیچگونه تغییری نمی کنند و سالم هستند.

مزایای جراحی لیزر میخچه پا

• اثربخشی بالای لیزر: لیزر میخچه را به طور کامل از بین می‌برد و از عود کردن مجدد آن جلوگیری می‌کند.
  • کمترین خطر عفونت: لیزر عفونت را از بین برده و محیط را ضدعفونی می‌کند.
  • این روش درمانی بدون خونریزی و درد صورت می‌گیرد: عمل جراحی با لیزر تحت بیهوشی موضعی انجام می‌شود و بنابراین بیمار دردی احساس نمی‌کند.
  • بهبودی سریع پس از جراحی: بیمار پس از عمل جراحی میخچه پا با لیزر می‌تواند سریع به روال عادی زندگی خود برگردد.
  • خلاص شدن از شر میخچه تنها به یک جلسه چند دقیقه‌ای نیاز دارد.
مطالب پیشنهادی  بهترین سالن ماساژ در شهریار

چگونه بهترین دکتر میخچه پا را بشناسیم؟

اول باید در نظر بگیرید که به چه مرکزی مراجعه کرده‌اید

اگر مرکزی که در آن تحت درمان هستید مرکز تخصصی باشد امکان دارد که از بهترین دکتر ها استفاده کنند زیرا مراکز تخصصی موظف هستند که از افرادی که دارای برد تخصصی در پزشکی می باشند استفاده کنند.

دوم باید در نظر بگیرید که پزشک شما از چه روشی استفاده می کند؟

اگر پزشک شما از روش های قدیمی مانند تراشیدن و یا استفاده از مواد شیمیایی استفاده کند باید بدانید که پزشک مناسبی نخواهد بود زیرا بهترین پزشک شخصی است که از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده کرده و کمترین عارضه و آسیب را برای بیمار خود در نظر بگیرد. با توجه به پیشرفت علم پزشکی در هنگام مواجه شدن با چنین عارضه هایی باید پزشک مجرب مراجعه کنید و خودتان اقدام به برداشتن میخچه یا دیگه نکنید.

سوزاندن میخچه پا توسط بهترین دکتر پا

بسیاری از افراد با ادعای اینکه پزشک متخصص هستند اقدام به درمان برخی از بیماری ها می کند. اما متاسفانه با توجه به این که از تخصص کافی برخوردار نیستند مشکلات زیادی را برای مراجعین محترم به وجود می آورد، بنابراین بهتر است برای برطرف کردن مشکلاتی مانند میخچه پا دنبال بهترین دکتر میخچه پا باشید.

رامیلا کلینیک به عنوان بهترین مرکز درمان لیزر میخچه پا و همچنین به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در شهریار با بهره گیری از متخصص ترین و بهترین دکترها اقدام به درمان مراجعین و سوزاندن میخچه پا می‌کند.

مطالب پیشنهادی  برترین مرکز تزریق ژل لب در شهریار

جراحی میخچه با لیزر چگونه انجام می شود؟

این جراحی در زمان کوتاهی حدود 10 دقیقه انجام می گیرد و نیازی به بستری شدن ندارد و به این صورت است که بیمار پس از نشستن بر روی صندلی مورد نظر، پزشک برای بیهوشی موضعی او اقدام می کند و میخچه را به محلول ضدعفونی کننده آغشته می کند و شستشو می دهد.

پس از آن با استفاده از لیزر و پرتو ها میخچه را از بین می برد و زخمی که در اثر آن ایجاد شده است را بانداژ می کند. با انجام این کارها پروسه جراحی میخچه با لیزر به پایان می رسد و فرد بیمار می تواند مرخص شود  و باید پس از عمل مراقبت های لازم انجام شود.

مطالب پیشنهادی : بوتاکس در شهریار

هزینه درمان لیزر میخچه پا

جهت درمان میخچه پا، باید متخصصین رامیلا کلینیک شما را معاینه کنند، و سپس هزینه درمان را به شما اعلام نمایند، البته شما می توانید با مراجعه به سایت ما و برقراری ارتباط با متخخصین هزینه درمان میخچه را استعلام نمایید. با ما تماس بگیرید و سوالات خود را در خصوص خدمات درمان میخچه پا با مشاورین ما در میان بگذارید.

همچنین از دیگرخدمات قابل ارائه در کلینیک زیبایی رامیلا باید به موارد زیر اشاره کرد که بصورت کاملا تخصصی در این مجموعه ارائه می گردد:

جهت مشاوره و ارتباط با پزشک تماس بگیرید

جدیدترین مقالات

شبکه های اجتماعی

جستوجو در مقالات

تخفیف ویژه کاربران وبسایت

لیزر فول بادی با 10 درصد تخفیف

این تخفیف فقط شامل کاربران سایت میشود. همین الان تماس بگیرید تا به جای 690,000 تومان با 520,000 تومان برای شما انجام شود